- Objavljeno: 23.06.2021.
Obavijest građanima o radu upravnih poslova
Želimo građanima još jednom skrenuti pozornost na činjenicu da svi osobni dokumenti kojima je istekao rok valjanosti nakon 12. ožujka 2020.godine još uvijek vrijede i vrijediti će 30 dana od kada bude proglašen završetak epidemije
U ovom trenutku veliki broj građana želi obaviti poslove vezano uz osobne dokumente radi čega se svakodnevno ispred centralne zgrade PU splitsko-dalmatinske stvaraju gužve. Jedan od razloga za to je i što su građani obzirom na epidemiju prošle godine opravdano, zbog epidemioloških uvjeta odgodili izradu novih dokumenata.Obzirom na potrebu poštivanja trenutačnih epidemioloških mjera u šalter salu u isto vrijeme možemo primiti samo nekoliko osoba radi čega građani, nažalost, čekaju ispred zgrade. Razlog dugog čekanja je i trenutačno ograničeni broj službenika koji je u ovom trenutku reduciran zbog objektivnih razloga. U želji da poboljšamo brzinu trajanja usluge, u tijeku su postupci kojim ćemo povećati broj službenika raspoređenih na upravnim poslovima, a želeći našim građanima barem malo olakšati čekanje, na ulaz zgrade postavili smo na korištenje aparat za vodu.
Međutim, do konačnog rješavanja ovog problema, a obzirom na trenutačno izuzetno visoke temperature, prvenstveno želimo svim građanima još jednom skrenuti pozornost na činjenicu da svi osobni dokumenti kojima je istekao rok valjanosti nakon 12. ožujka 2020.godine još uvijek vrijede i vrijediti će 30 dana od kada bude proglašen završetak epidemije. Sve stranke koje na redomatu toga dana uzmu broj, biti će istog dana primljeni i dobiti će traženu uslugu. Također, molimo vas da se informirate i pripremite sve potrebno za izradu traženog dokumenta jer ćete izgubiti dodatno vrijeme.
Ukoliko Vam to nije nužno, odgodite izradu dokumenata barem tijekom trajanja visokih ljetnih temperatura.
Nažalost zbog iznimno velikog broja pristiglih elektronskih poruka s zahtjevima za naručivanje privremeno smo obustavili mogućnost naručivanja stranaka za poslove prijavništva u redovnom postupku, ali zahtjevi za dodjelu termina za žurne i ubrzane osobne iskaznice, za ubrzane putovnice, za vozačke dozvole u svim postupcima i općenito poslove prometnih isprava i dalje će se moći upućivati na službenu elektronsku adresu: st.sidup@mup.hr
Međutim, uskoro će u funkciji biti aplikacija putem koje ćete moći provjeriti koji je broj trenutačno u radu i neće biti potrebe da čitavo vrijeme stranke budu ispred PU splitsko-dalmatinske i čekaju svoj red.
Zbog velikog broja stranaka i dužine čekanja, žao nam je ukoliko ste stekli dojam da ne poduzimamo sve što je u našoj moći da dobijete traženu uslugu.Svakodnevno se trudimo biti profesionalni u radu i biti na usluzi strankama.
Još jednom apeliramo na građane kojima nije žurno da odgode podnošenje zahtjeva, a sve ostale molimo za strpljenje i razumijevanje.