Prevarena jer je mislila da novac uplaćuje članu obitelji – pozivamo građane na oprez

Slika /PU splitsko-dalmatinska 2022/Vijesti (svakodnevno)/euri.jpg
FOTO: Ilustracija

Zaprimljena je prijava kaznenog djela prijevara.

Naime, 76-godišnjakinja je prijavila kako je putem mobilne društvene mreže misleći da komunicira s članom obitelji u inozemstvu u nekoliko navrata uplatila novac, međutim ubrzo je shvatila da je prevarena i da joj je poruke slala nepoznata osoba lažno se predstavljajući kao član obitelji.
 
Oštećena je za više od 3 tisuće eura. Kriminalističko istraživanje je u tijeku.
 
Upozoravamo građane da ne nasjedaju na ovakve i slične vrste prijevara. Budite sumnjičavi i ne uplaćujte novac dok niste sigurni u vjerodostojnost osobe s kojom ostvarujete komunikaciju.
 
Informirajte se, budite oprezni, ne poklanjajte povjerenje i osobne podatke bilo kome.

Ukoliko sumnjate na prijevaru, pozivamo građane da svaki takav način komunikacije prijavite policiji. 
Posjetite stranice Web heroj - Ulovimo lika s weba koji tvoje € vreba i saznaj kako i na koji način se zaštititi.
Također, CARNET-ov Nacionalni CERT u rad je pustio novi servis CERT iffy koji korisnicima, prije ili prilikom online kupovine, omogućuje provjeru ima li internetska trgovina obilježja lažnog weba. Korištenje servisa je jednostavno, a sve što korisnici trebaju napraviti kako bi provjerili internetsku trgovinu je da na stranici https://iffy.cert.hr upišu ili zalijepe URL adresu trgovine koju žele provjeriti te pritisnuti gumb za provjeru.

Više o samoj usluzi možete pročitati na portalu: https://www.cert.hr/cert-iffy-servis-za-provjeru-internetskih-trgovina/ .

Stranica