- Objavljeno: 29.07.2022.
Obavijest o radu Postaje granične policije Imotski - upravni poslovi
Od 1. kolovoza 2022. godine prelazi se na novi sustav naručivanja za sve poslove vezano uz upravne poslove, stoga je moguće dobiti termin za poslovne procese koji se odnose na prebivalište i boravište, osobnu iskaznicu, putovnicu, vozačku dozvolu i poslove s vozilima naručivanjem putem www.redomat.hr .
Napominjemo da ovaj sustav ima samo mogućnost rezervacije termina putem mobilne aplikacije, bez izdavanja listića.
Građani koji nemaju rezerviran termin biti će primljeni po redu dolaska i razlogu (npr. za preuzimanje dokumenata ne treba narudžba i obavlja se sukladno mogućnostima u što kraćem vremenu čekanja).
Radno vrijeme sa strankama je od ponedjeljka do petka u vremenu od 7.30 do 14.00 sati, a utorkom i do 17.00 sati za poslove vezane za osobnu iskaznicu.
Nadalje, za sve ostale Vaše upite i dalje Vam stojimo na raspolaganju putem elektronske pošte pgp.imotski@mup.hr ili na telefonske brojeve, 021/307-539 ili 021/307-534.
Stranica
Napominjemo da ovaj sustav ima samo mogućnost rezervacije termina putem mobilne aplikacije, bez izdavanja listića.
Građani koji nemaju rezerviran termin biti će primljeni po redu dolaska i razlogu (npr. za preuzimanje dokumenata ne treba narudžba i obavlja se sukladno mogućnostima u što kraćem vremenu čekanja).
Radno vrijeme sa strankama je od ponedjeljka do petka u vremenu od 7.30 do 14.00 sati, a utorkom i do 17.00 sati za poslove vezane za osobnu iskaznicu.
Nadalje, za sve ostale Vaše upite i dalje Vam stojimo na raspolaganju putem elektronske pošte pgp.imotski@mup.hr ili na telefonske brojeve, 021/307-539 ili 021/307-534.