Od 1. kolovoza 2022. godine prelazi se na novi sustav naručivanja za sve poslove vezano uz upravne poslove, stoga je moguće dobiti termin za poslovne procese koji se odnose na prebivalište i boravište, osobnu iskaznicu, putovnicu, vozačku dozvolu i poslove s vozilima naručivanjem putem
www.redomat.hr .
Napominjemo da ovaj sustav ima
samo mogućnost rezervacije termina putem mobilne aplikacije, bez izdavanja listića.
Građani koji nemaju rezerviran termin biti će primljeni po redu dolaska i razlogu (npr. za preuzimanje dokumenata ne treba narudžba i obavlja se sukladno mogućnostima u što kraćem vremenu čekanja).
Radno vrijeme sa strankama je od ponedjeljka do petka u vremenu od 7.30 do 14.00 sati, a utorkom i do 17.00 sati za poslove vezane za osobnu iskaznicu.
Nadalje, za sve ostale Vaše upite i dalje Vam stojimo na raspolaganju putem elektronske pošte
pgp.imotski@mup.hr ili na telefonske brojeve,
021/307-539 ili
021/307-534.
Stranica