JAVNI NATJEČAJ za davanje u zakup poslovnog prostora

Broj:511-12-14-5262/21 od 21.srpnja 2021.g.
 
Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora  ( “Nar. Nov.“, br. 125/11, 64/15 i 112/18 ) i Odluke o uvjetima i postupku davana u zakup poslovnog prostora Klasa:372-01/19-01/186 Urbroj:536-02/01-19-2 od 29.studenog 2019.g., Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava splitsko-dalmatinska, Trg Hrvatske bratske zajednice 9, kao zakupodavac objavljuje
 
        JAVNI NATJEČAJ
za davanje u zakup poslovnog prostora
 
 
Predmet javnog natječaja je prikupljanje ponuda za davanje u zakup poslovnog prostora, za postavljanje aparata za tople napitke i hladne napitke te snack proizvode, u objetkima Policijske uprave splitsko-dalmatinske i sjedištu PU-SD.
 
 
 
Tablica 1.
 
Ustrojstvena
jedinica
Eng.
razr.
Broj aparata i površina
prostora
Vrsta aparata
(napitka )
Položaj u objektu
( u hodniku )
Početni iznos mjesečne zakupnine za 1m² i rok na
koji se prostor daje u
zakup
Sjedište PU-SD
Split, Trg Hrvatske bratske zajednice 9
  C  3 / 3m² za tople napitke 100,00kn/1m² -  2 godine
II. Policijska
postaja
Split, Pojišanska 2
  C  1/1m² za tople i hladne
napitke
130,00kn/1m² -  2 godine
Postaja prometne
policije
Split, Put Plokita 81
  C   1/1m² za tople napitke 100,00kn/1m² -  2 godine
Interventna jedinica policije,
Mravince
     /
 
  2/1m² 1 za tople napitke,
1 za hladne napitke i snack proizvode
36,00kn/1m²-  2 godine
PP Kaštela
Kaštel Sućurac,
Ante Stračevića 17A
   B   1/1m² za tople i hladne napitke te snack proizvode 40,00kn/1m²-  2 godine
PP Solin
Solin, Kralja Zvonimira 14
   A   1/1m² za tople i hladne napitke te snack proizvode 40,00kn/1m²-  2 godine
PP Sinj
Sinj, Vrlička 71
   B   1/1m² za tople i hladne napitke te snack proizvode 12,68 kn/1m²-  2 godine
PP Trogir
Trogir, Put Muline 1
     /   1/1m² za tople napitke 100,00kn/1m²-  2 godine
PP Omiš
Omiš, Četvrt Vrilo 1
   C   1/1m² za tople napitke   72,00kn/1m²-  2 godine
PP Makarska
Makarska, Petra
Krešimira IV br.4
    /   1/1m² za tople i hladne napitke te snack proizvode 134,00kn/1m²-  2 godine
PP Brač
Supetar, Mladena Vodanovića 25
    /    1/1m² za tople i hladne napitke te snack proizvode 108,00kn/1m²-  2 godine
PP Hvar
 Hvar, Ive Miličića 5
  D   1/1m² za tople i hladne napitke te snack proizvode 150,00kn/1m²-  2 godine
PGP Trilj
Trilj, Vedrine,
Kristine Šušnjare 2
  B   1/1m² za tople i hladne napitke    20,00kn/1m²-  2 godine
PGP Vrgorac
Vrgorac, Hercegovačka 5
    /   1/1m² za tople i hladne napitke 70,00 kn/1m²-  2 godine
Tranzitni centar
Trilj, Vedrine,
Kristine Šušnjare 4
  B   1/1m² za tople i hladne napitke te snack proizvode 20,00kn/1m²-  2 godine
 
 
  1. Poslovni prostor od 1m² daje se u zakup na određeno vrijeme od dvije godine.
  2. Početna cijena zakupnine za 1 m² / po aparatu,  određena je za svaki objekt pojedinačno pod odgovarajućim rednim brojem sukladno tablici 1.
  3. Na konačni iznos zakupnine obračunat će se PDV, a režijski troškovi nisu uključeni u visinu zakupnine.
  4. Pravo na podnošenje ponude imaju sve pravne osobe i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost.
  5. Osobe koje imaju pravo prednosti sukladno članku 132. Zakona o hrvaskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( “Nar.Nov.” br.121/17) ne mogu ostvariti pravo prednosti dok traje zakup drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj osnovi je ostvaren.
  6. Najpovoljnija  smatrat će se ponuda s najvišom cijenom zakupnine.
 
  1. Ponuda za sudjelovanje u javnom natječaju mora sadržavati:
 
  1. oznaku poslovnog prostora za koji se podnosi ponuda, sukladno tablici 1,
  2. ime i prezime ponuditelja, naziv obrta, sjedište/ prebivalište, OIB (za fizičke osobe i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost) ), odnosno naziv trgovačkog društva, sjedište, OIB (za pravne osobe) te adresu elektroničke pošte i broj telefona,
  3. djelatnost koju će ponuditelj obavljati u poslovnom prostoru za koj podnosi ponudu,
  4. ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, koji ne smije biti niži od početnog iznosa zakupnine navedenog u tablici 1.,
  5. broj žiro-računa ponuditelja s naznakom poslovne banke radi povrata uplaćene jamčevine,  koja se vraća samo onim ponuditeljima koji nisu izabrani,
  6. pisanu sulgalsnost ponuditelja kako je izričito suglasan da Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska  uprava  splitsko-dalmatinska,  kao  zakupodavac
može koristiti i dalje obrađivati dostavljene podatke u svrhu provedbe postupka javnog prikupljanja ponuda sukladno propisima o zaštiti osobnih podataka te iste objaviti u skladu s odredbama propisa koji uređuju pravno na pristup informacijama.
 
  1. Uz ponudu ponuditelj je dužan dostaviti slijedeću dokumentaciju:
 
  1. presliku osobne iskaznice  (za fizičke osobe i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost),
  2. presliku izvatka iz registra ( sudskog/obrtnog) ne starijeg od tri mjeseca na dan otvaranja ponuda, a iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj ovlašten obavljati djelatnost koju je naveo u ponudi,
  3. potvrdu izdanu od strane Ministarstva financija -Porezne uprave o stanju poreznog duga ponuditelja ne stariju od 30 dana na dan otvaranja ponuda u izvorniku, preslici ili elektronskom zapisu,
  4. dokaz o uplati JAMČEVINE u trostrukom iznosu početnog iznosa mjesečne zakupnine na račun Državnog proračuna HR12 1001 0051 8630 0016 0, model HR63, poziv na broj 9725-20149-22888, isključivo s računa/imena ponuditelja.
  5. Potvrdu Ministarstva obrane RH odnosno Ministarstva unutarnjih poslova, ne stariju od tri mjeseca na dan otvaranja ponuda, kojim se dokazuje pravo  prvenstva iz natječaja te status branitelja, u izvorniku ili preslici, ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima  iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( N.N. 121/17),
  6. Dokaz o srodstvu ili potvrda nadležnog tijela, u izvorniku ili preslici, ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima  iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( N.N. 121/17), koje ostvaruju članovi uže i šire obitelji.
  7. Potvrdu nadležnog ministarstva ne stariju od tri mjeseca na dan otvaranja ponuda , u izvorniku ili preslici, ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima  iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( N.N. 121/17), koje ostvaruju braniteljske socijalno-radne zadruge za obavljanje registrirane djelatnosti koje su evidentirane u evidenciji koju vodi nadležno ministarstvo ili koje su korisnice poticaja nadležnog ministarstva,
  8. Za sve ponuditelje koji se pozivaju na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora, neovisno o osnovi,( članak 132. Zakona o hrvatskim braniteljima  iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( N.N. 121/17), izjavu da ne traje zakup drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj je osnovi ostvaren, ovjerenu kod javnog bilježnika.
Sve navedene isprave u ponudi i uz ponudu moraju se obvezno priložiti u obliku kako je to određeno natječajem, a ponuda s cjelokupnom dokumenatcijom mora biti uvezana i numerirana na način da je označen broj stranice i ukupan broj stranica ( npr.1/3,2/3).
 
  1. Ponuda za natječaj podnosi se u ZATVORENOJ OMOTNICI neposredno ili preporučenom pošiljkom u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačen redni broj i naziv objekta u kojem se nalazi poslovni prostor za koji se ponuda podnosi s naznakom "PONUDA ZA SUDJELOVANJE U JAVNOM NATJEČAJU-NE OTVARATI", na adresu Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava splitsko-dalmatinska, Split, Trg Hrvatske bratske zajednice 9.
  2. Rok za podnošenje ponuda je  8 dana od dana objave natječaja  na web stranici Policijske uprave splitsko-dalmatinske. Skraćeni sadržaj javnog natječaja bit će objavljen u Slobodnoj Dalmaciji i na oglasnoj ploči Policijske uprave splitsko-dalmatinske.
  3. Nepravovremene, nepotpune ili ponude podnesene protivno uvjetima natječaja neće se uzeti u razmatranje.
  4. Pregled poslovnih prostora iz tablice 1. može se izvršiti dana 3,4 i 6.kolovoza 2021.g.  od 08:00-14:00 sati, uz prethodnu najavu na broj za obavijesti.
  5. Otvaranje pristiglih ponuda bit će održano dana 18.kolovoza 2021.g. u 12:00 sati, u sobi 346, III. kat,  zgrada PU-SD, Trg Hrvatske bratske zajednice 9.
  6. O rezultatima izbora ponuditelji će biti izviješteni pismeno.
  7.  Odabrani ponuditelj dužan je najkasnije u roku od 15 dana od dana poziva    zakupodavca preuzeti poslovni prostor i sklopiti ugovor o zakupu. Ako isti ne preuzme poslovni prostor ili ne zaključi ugovor o zakupu u određenom roku, smatrat će se da je odustao od zaključenja ugovora, te će se izabrati drugi po redu najpovoljniji natjecatelj.
 
  1.  Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava splitsko-dalmatinska, Trg   Hrvatske bratske zajednice 9, kao zakupodavac, sve do sklapanja ugovora o zakupu, zadržava pravo poništenja javnog natječaja u cijelosti ili djelomično.
 
  1.  Sve dodatne obavijesti mogu se dobiti na telefonski broj 021/307-575.
 
Policijska uprava splitsko-dalmatinska
 
Broj:511-12-14-5262/21 od 21.srpnja 2021.g.
 
Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora  ( “Nar. Nov.“, br. 125/11, 64/15 i 112/18 ) i Odluke o uvjetima i postupku davana u zakup poslovnog prostora Klasa:372-01/19-01/186 Urbroj:536-02/01-19-2 od 29.studenog 2019.g., Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava splitsko-dalmatinska, Trg Hrvatske bratske zajednice 9, kao zakupodavac objavljuje
 
        JAVNI NATJEČAJ
za davanje u zakup poslovnog prostora
 
 
Predmet javnog natječaja je prikupljanje ponuda za davanje u zakup poslovnog prostora, za postavljanje aparata za tople napitke i hladne napitke te snack proizvode, u objetkima Policijske uprave splitsko-dalmatinske i sjedištu PU-SD.
 
 
 
Tablica 1.
 
Ustrojstvena
jedinica
Eng.
razr.
Broj aparata i površina
prostora
Vrsta aparata
(napitka )
Položaj u objektu
( u hodniku )
Početni iznos mjesečne zakupnine za 1m² i rok na
koji se prostor daje u
zakup
Sjedište PU-SD
Split, Trg Hrvatske bratske zajednice 9
  C  3 / 3m² za tople napitke 100,00kn/1m² -  2 godine
II. Policijska
postaja
Split, Pojišanska 2
  C  1/1m² za tople i hladne
napitke
130,00kn/1m² -  2 godine
Postaja prometne
policije
Split, Put Plokita 81
  C   1/1m² za tople napitke 100,00kn/1m² -  2 godine
Interventna jedinica policije,
Mravince
     /
 
  2/1m² 1 za tople napitke,
1 za hladne napitke i snack proizvode
36,00kn/1m²-  2 godine
PP Kaštela
Kaštel Sućurac,
Ante Stračevića 17A
   B   1/1m² za tople i hladne napitke te snack proizvode 40,00kn/1m²-  2 godine
PP Solin
Solin, Kralja Zvonimira 14
   A   1/1m² za tople i hladne napitke te snack proizvode 40,00kn/1m²-  2 godine
PP Sinj
Sinj, Vrlička 71
   B   1/1m² za tople i hladne napitke te snack proizvode 12,68 kn/1m²-  2 godine
PP Trogir
Trogir, Put Muline 1
     /   1/1m² za tople napitke 100,00kn/1m²-  2 godine
PP Omiš
Omiš, Četvrt Vrilo 1
   C   1/1m² za tople napitke   72,00kn/1m²-  2 godine
PP Makarska
Makarska, Petra
Krešimira IV br.4
    /   1/1m² za tople i hladne napitke te snack proizvode 134,00kn/1m²-  2 godine
PP Brač
Supetar, Mladena Vodanovića 25
    /    1/1m² za tople i hladne napitke te snack proizvode 108,00kn/1m²-  2 godine
PP Hvar
 Hvar, Ive Miličića 5
  D   1/1m² za tople i hladne napitke te snack proizvode 150,00kn/1m²-  2 godine
PGP Trilj
Trilj, Vedrine,
Kristine Šušnjare 2
  B   1/1m² za tople i hladne napitke    20,00kn/1m²-  2 godine
PGP Vrgorac
Vrgorac, Hercegovačka 5
    /   1/1m² za tople i hladne napitke 70,00 kn/1m²-  2 godine
Tranzitni centar
Trilj, Vedrine,
Kristine Šušnjare 4
  B   1/1m² za tople i hladne napitke te snack proizvode 20,00kn/1m²-  2 godine
 
 
  1. Poslovni prostor od 1m² daje se u zakup na određeno vrijeme od dvije godine.
  2. Početna cijena zakupnine za 1 m² / po aparatu,  određena je za svaki objekt pojedinačno pod odgovarajućim rednim brojem sukladno tablici 1.
  3. Na konačni iznos zakupnine obračunat će se PDV, a režijski troškovi nisu uključeni u visinu zakupnine.
  4. Pravo na podnošenje ponude imaju sve pravne osobe i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost.
  5. Osobe koje imaju pravo prednosti sukladno članku 132. Zakona o hrvaskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( “Nar.Nov.” br.121/17) ne mogu ostvariti pravo prednosti dok traje zakup drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj osnovi je ostvaren.
  6. Najpovoljnija  smatrat će se ponuda s najvišom cijenom zakupnine.
 
  1. Ponuda za sudjelovanje u javnom natječaju mora sadržavati:
 
  1. oznaku poslovnog prostora za koji se podnosi ponuda, sukladno tablici 1,
  2. ime i prezime ponuditelja, naziv obrta, sjedište/ prebivalište, OIB (za fizičke osobe i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost) ), odnosno naziv trgovačkog društva, sjedište, OIB (za pravne osobe) te adresu elektroničke pošte i broj telefona,
  3. djelatnost koju će ponuditelj obavljati u poslovnom prostoru za koj podnosi ponudu,
  4. ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, koji ne smije biti niži od početnog iznosa zakupnine navedenog u tablici 1.,
  5. broj žiro-računa ponuditelja s naznakom poslovne banke radi povrata uplaćene jamčevine,  koja se vraća samo onim ponuditeljima koji nisu izabrani,
  6. pisanu sulgalsnost ponuditelja kako je izričito suglasan da Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska  uprava  splitsko-dalmatinska,  kao  zakupodavac
može koristiti i dalje obrađivati dostavljene podatke u svrhu provedbe postupka javnog prikupljanja ponuda sukladno propisima o zaštiti osobnih podataka te iste objaviti u skladu s odredbama propisa koji uređuju pravno na pristup informacijama.
 
  1. Uz ponudu ponuditelj je dužan dostaviti slijedeću dokumentaciju:
 
  1. presliku osobne iskaznice  (za fizičke osobe i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost),
  2. presliku izvatka iz registra ( sudskog/obrtnog) ne starijeg od tri mjeseca na dan otvaranja ponuda, a iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj ovlašten obavljati djelatnost koju je naveo u ponudi,
  3. potvrdu izdanu od strane Ministarstva financija -Porezne uprave o stanju poreznog duga ponuditelja ne stariju od 30 dana na dan otvaranja ponuda u izvorniku, preslici ili elektronskom zapisu,
  4. dokaz o uplati JAMČEVINE u trostrukom iznosu početnog iznosa mjesečne zakupnine na račun Državnog proračuna HR12 1001 0051 8630 0016 0, model HR63, poziv na broj 9725-20149-22888, isključivo s računa/imena ponuditelja.
  5. Potvrdu Ministarstva obrane RH odnosno Ministarstva unutarnjih poslova, ne stariju od tri mjeseca na dan otvaranja ponuda, kojim se dokazuje pravo  prvenstva iz natječaja te status branitelja, u izvorniku ili preslici, ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima  iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( N.N. 121/17),
  6. Dokaz o srodstvu ili potvrda nadležnog tijela, u izvorniku ili preslici, ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima  iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( N.N. 121/17), koje ostvaruju članovi uže i šire obitelji.
  7. Potvrdu nadležnog ministarstva ne stariju od tri mjeseca na dan otvaranja ponuda , u izvorniku ili preslici, ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima  iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( N.N. 121/17), koje ostvaruju braniteljske socijalno-radne zadruge za obavljanje registrirane djelatnosti koje su evidentirane u evidenciji koju vodi nadležno ministarstvo ili koje su korisnice poticaja nadležnog ministarstva,
  8. Za sve ponuditelje koji se pozivaju na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora, neovisno o osnovi,( članak 132. Zakona o hrvatskim braniteljima  iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( N.N. 121/17), izjavu da ne traje zakup drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj je osnovi ostvaren, ovjerenu kod javnog bilježnika.
Sve navedene isprave u ponudi i uz ponudu moraju se obvezno priložiti u obliku kako je to određeno natječajem, a ponuda s cjelokupnom dokumenatcijom mora biti uvezana i numerirana na način da je označen broj stranice i ukupan broj stranica ( npr.1/3,2/3).
 
  1. Ponuda za natječaj podnosi se u ZATVORENOJ OMOTNICI neposredno ili preporučenom pošiljkom u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačen redni broj i naziv objekta u kojem se nalazi poslovni prostor za koji se ponuda podnosi s naznakom "PONUDA ZA SUDJELOVANJE U JAVNOM NATJEČAJU-NE OTVARATI", na adresu Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava splitsko-dalmatinska, Split, Trg Hrvatske bratske zajednice 9.
  2. Rok za podnošenje ponuda je  8 dana od dana objave natječaja  na web stranici Policijske uprave splitsko-dalmatinske. Skraćeni sadržaj javnog natječaja bit će objavljen u Slobodnoj Dalmaciji i na oglasnoj ploči Policijske uprave splitsko-dalmatinske.
  3. Nepravovremene, nepotpune ili ponude podnesene protivno uvjetima natječaja neće se uzeti u razmatranje.
  4. Pregled poslovnih prostora iz tablice 1. može se izvršiti dana 3,4 i 6.kolovoza 2021.g.  od 08:00-14:00 sati, uz prethodnu najavu na broj za obavijesti.
  5. Otvaranje pristiglih ponuda bit će održano dana 18.kolovoza 2021.g. u 12:00 sati, u sobi 346, III. kat,  zgrada PU-SD, Trg Hrvatske bratske zajednice 9.
  6. O rezultatima izbora ponuditelji će biti izviješteni pismeno.
  7.  Odabrani ponuditelj dužan je najkasnije u roku od 15 dana od dana poziva    zakupodavca preuzeti poslovni prostor i sklopiti ugovor o zakupu. Ako isti ne preuzme poslovni prostor ili ne zaključi ugovor o zakupu u određenom roku, smatrat će se da je odustao od zaključenja ugovora, te će se izabrati drugi po redu najpovoljniji natjecatelj.
 
  1.  Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava splitsko-dalmatinska, Trg   Hrvatske bratske zajednice 9, kao zakupodavac, sve do sklapanja ugovora o zakupu, zadržava pravo poništenja javnog natječaja u cijelosti ili djelomično.
 
  1.  Sve dodatne obavijesti mogu se dobiti na telefonski broj 021/307-575.
 
Policijska uprava splitsko-dalmatinska
 

Stranica