Broj:511-12-14-5262/21 od 21.srpnja 2021.g.
Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora ( “Nar. Nov.“, br. 125/11, 64/15 i 112/18 ) i Odluke o uvjetima i postupku davana u zakup poslovnog prostora Klasa:372-01/19-01/186 Urbroj:536-02/01-19-2 od 29.studenog 2019.g., Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava splitsko-dalmatinska, Trg Hrvatske bratske zajednice 9, kao zakupodavac objavljuje
JAVNI NATJEČAJ
za davanje u zakup poslovnog prostora
Predmet javnog natječaja je prikupljanje ponuda za davanje u zakup poslovnog prostora, za postavljanje aparata za tople napitke i hladne napitke te snack proizvode, u objetkima Policijske uprave splitsko-dalmatinske i sjedištu PU-SD.
Tablica 1.
Ustrojstvena
jedinica |
Eng.
razr. |
Broj aparata i površina
prostora |
Vrsta aparata
(napitka )
Položaj u objektu
( u hodniku ) |
Početni iznos mjesečne zakupnine za 1m² i rok na
koji se prostor daje u
zakup |
Sjedište PU-SD
Split, Trg Hrvatske bratske zajednice 9 |
C |
3 / 3m² |
za tople napitke |
100,00kn/1m² - 2 godine |
II. Policijska
postaja
Split, Pojišanska 2 |
C |
1/1m² |
za tople i hladne
napitke |
130,00kn/1m² - 2 godine |
Postaja prometne
policije
Split, Put Plokita 81 |
C |
1/1m² |
za tople napitke |
100,00kn/1m² - 2 godine |
Interventna jedinica policije,
Mravince |
/
|
2/1m² |
1 za tople napitke,
1 za hladne napitke i snack proizvode |
36,00kn/1m²- 2 godine |
PP Kaštela
Kaštel Sućurac,
Ante Stračevića 17A |
B |
1/1m² |
za tople i hladne napitke te snack proizvode |
40,00kn/1m²- 2 godine |
PP Solin
Solin, Kralja Zvonimira 14 |
A |
1/1m² |
za tople i hladne napitke te snack proizvode |
40,00kn/1m²- 2 godine |
PP Sinj
Sinj, Vrlička 71 |
B |
1/1m² |
za tople i hladne napitke te snack proizvode |
12,68 kn/1m²- 2 godine |
PP Trogir
Trogir, Put Muline 1 |
/ |
1/1m² |
za tople napitke |
100,00kn/1m²- 2 godine |
PP Omiš
Omiš, Četvrt Vrilo 1 |
C |
1/1m² |
za tople napitke |
72,00kn/1m²- 2 godine |
PP Makarska
Makarska, Petra
Krešimira IV br.4 |
/ |
1/1m² |
za tople i hladne napitke te snack proizvode |
134,00kn/1m²- 2 godine |
PP Brač
Supetar, Mladena Vodanovića 25 |
/ |
1/1m² |
za tople i hladne napitke te snack proizvode |
108,00kn/1m²- 2 godine |
PP Hvar
Hvar, Ive Miličića 5 |
D |
1/1m² |
za tople i hladne napitke te snack proizvode |
150,00kn/1m²- 2 godine |
PGP Trilj
Trilj, Vedrine,
Kristine Šušnjare 2 |
B |
1/1m² |
za tople i hladne napitke |
20,00kn/1m²- 2 godine |
PGP Vrgorac
Vrgorac, Hercegovačka 5 |
/ |
1/1m² |
za tople i hladne napitke |
70,00 kn/1m²- 2 godine |
Tranzitni centar
Trilj, Vedrine,
Kristine Šušnjare 4 |
B |
1/1m² |
za tople i hladne napitke te snack proizvode |
20,00kn/1m²- 2 godine |
- Poslovni prostor od 1m² daje se u zakup na određeno vrijeme od dvije godine.
- Početna cijena zakupnine za 1 m² / po aparatu, određena je za svaki objekt pojedinačno pod odgovarajućim rednim brojem sukladno tablici 1.
- Na konačni iznos zakupnine obračunat će se PDV, a režijski troškovi nisu uključeni u visinu zakupnine.
- Pravo na podnošenje ponude imaju sve pravne osobe i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost.
- Osobe koje imaju pravo prednosti sukladno članku 132. Zakona o hrvaskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( “Nar.Nov.” br.121/17) ne mogu ostvariti pravo prednosti dok traje zakup drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj osnovi je ostvaren.
- Najpovoljnija smatrat će se ponuda s najvišom cijenom zakupnine.
- Ponuda za sudjelovanje u javnom natječaju mora sadržavati:
- oznaku poslovnog prostora za koji se podnosi ponuda, sukladno tablici 1,
- ime i prezime ponuditelja, naziv obrta, sjedište/ prebivalište, OIB (za fizičke osobe i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost) ), odnosno naziv trgovačkog društva, sjedište, OIB (za pravne osobe) te adresu elektroničke pošte i broj telefona,
- djelatnost koju će ponuditelj obavljati u poslovnom prostoru za koj podnosi ponudu,
- ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, koji ne smije biti niži od početnog iznosa zakupnine navedenog u tablici 1.,
- broj žiro-računa ponuditelja s naznakom poslovne banke radi povrata uplaćene jamčevine, koja se vraća samo onim ponuditeljima koji nisu izabrani,
- pisanu sulgalsnost ponuditelja kako je izričito suglasan da Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava splitsko-dalmatinska, kao zakupodavac
može koristiti i dalje obrađivati dostavljene podatke u svrhu provedbe postupka javnog prikupljanja ponuda sukladno propisima o zaštiti osobnih podataka te iste objaviti u skladu s odredbama propisa koji uređuju pravno na pristup informacijama.
- Uz ponudu ponuditelj je dužan dostaviti slijedeću dokumentaciju:
- presliku osobne iskaznice (za fizičke osobe i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost),
- presliku izvatka iz registra ( sudskog/obrtnog) ne starijeg od tri mjeseca na dan otvaranja ponuda, a iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj ovlašten obavljati djelatnost koju je naveo u ponudi,
- potvrdu izdanu od strane Ministarstva financija -Porezne uprave o stanju poreznog duga ponuditelja ne stariju od 30 dana na dan otvaranja ponuda u izvorniku, preslici ili elektronskom zapisu,
- dokaz o uplati JAMČEVINE u trostrukom iznosu početnog iznosa mjesečne zakupnine na račun Državnog proračuna HR12 1001 0051 8630 0016 0, model HR63, poziv na broj 9725-20149-22888, isključivo s računa/imena ponuditelja.
- Potvrdu Ministarstva obrane RH odnosno Ministarstva unutarnjih poslova, ne stariju od tri mjeseca na dan otvaranja ponuda, kojim se dokazuje pravo prvenstva iz natječaja te status branitelja, u izvorniku ili preslici, ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( N.N. 121/17),
- Dokaz o srodstvu ili potvrda nadležnog tijela, u izvorniku ili preslici, ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( N.N. 121/17), koje ostvaruju članovi uže i šire obitelji.
- Potvrdu nadležnog ministarstva ne stariju od tri mjeseca na dan otvaranja ponuda , u izvorniku ili preslici, ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( N.N. 121/17), koje ostvaruju braniteljske socijalno-radne zadruge za obavljanje registrirane djelatnosti koje su evidentirane u evidenciji koju vodi nadležno ministarstvo ili koje su korisnice poticaja nadležnog ministarstva,
- Za sve ponuditelje koji se pozivaju na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora, neovisno o osnovi,( članak 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( N.N. 121/17), izjavu da ne traje zakup drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj je osnovi ostvaren, ovjerenu kod javnog bilježnika.
Sve navedene isprave u ponudi i uz ponudu moraju se obvezno priložiti u obliku kako je to određeno natječajem, a ponuda s cjelokupnom dokumenatcijom mora biti uvezana i numerirana na način da je označen broj stranice i ukupan broj stranica ( npr.1/3,2/3).
- Ponuda za natječaj podnosi se u ZATVORENOJ OMOTNICI neposredno ili preporučenom pošiljkom u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačen redni broj i naziv objekta u kojem se nalazi poslovni prostor za koji se ponuda podnosi s naznakom "PONUDA ZA SUDJELOVANJE U JAVNOM NATJEČAJU-NE OTVARATI", na adresu Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava splitsko-dalmatinska, Split, Trg Hrvatske bratske zajednice 9.
- Rok za podnošenje ponuda je 8 dana od dana objave natječaja na web stranici Policijske uprave splitsko-dalmatinske. Skraćeni sadržaj javnog natječaja bit će objavljen u Slobodnoj Dalmaciji i na oglasnoj ploči Policijske uprave splitsko-dalmatinske.
- Nepravovremene, nepotpune ili ponude podnesene protivno uvjetima natječaja neće se uzeti u razmatranje.
- Pregled poslovnih prostora iz tablice 1. može se izvršiti dana 3,4 i 6.kolovoza 2021.g. od 08:00-14:00 sati, uz prethodnu najavu na broj za obavijesti.
- Otvaranje pristiglih ponuda bit će održano dana 18.kolovoza 2021.g. u 12:00 sati, u sobi 346, III. kat, zgrada PU-SD, Trg Hrvatske bratske zajednice 9.
- O rezultatima izbora ponuditelji će biti izviješteni pismeno.
- Odabrani ponuditelj dužan je najkasnije u roku od 15 dana od dana poziva zakupodavca preuzeti poslovni prostor i sklopiti ugovor o zakupu. Ako isti ne preuzme poslovni prostor ili ne zaključi ugovor o zakupu u određenom roku, smatrat će se da je odustao od zaključenja ugovora, te će se izabrati drugi po redu najpovoljniji natjecatelj.
- Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava splitsko-dalmatinska, Trg Hrvatske bratske zajednice 9, kao zakupodavac, sve do sklapanja ugovora o zakupu, zadržava pravo poništenja javnog natječaja u cijelosti ili djelomično.
- Sve dodatne obavijesti mogu se dobiti na telefonski broj 021/307-575.
Policijska uprava splitsko-dalmatinska
Broj:511-12-14-5262/21 od 21.srpnja 2021.g.
Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora ( “Nar. Nov.“, br. 125/11, 64/15 i 112/18 ) i Odluke o uvjetima i postupku davana u zakup poslovnog prostora Klasa:372-01/19-01/186 Urbroj:536-02/01-19-2 od 29.studenog 2019.g., Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava splitsko-dalmatinska, Trg Hrvatske bratske zajednice 9, kao zakupodavac objavljuje
JAVNI NATJEČAJ
za davanje u zakup poslovnog prostora
Predmet javnog natječaja je prikupljanje ponuda za davanje u zakup poslovnog prostora, za postavljanje aparata za tople napitke i hladne napitke te snack proizvode, u objetkima Policijske uprave splitsko-dalmatinske i sjedištu PU-SD.
Tablica 1.
Ustrojstvena
jedinica |
Eng.
razr. |
Broj aparata i površina
prostora |
Vrsta aparata
(napitka )
Položaj u objektu
( u hodniku ) |
Početni iznos mjesečne zakupnine za 1m² i rok na
koji se prostor daje u
zakup |
Sjedište PU-SD
Split, Trg Hrvatske bratske zajednice 9 |
C |
3 / 3m² |
za tople napitke |
100,00kn/1m² - 2 godine |
II. Policijska
postaja
Split, Pojišanska 2 |
C |
1/1m² |
za tople i hladne
napitke |
130,00kn/1m² - 2 godine |
Postaja prometne
policije
Split, Put Plokita 81 |
C |
1/1m² |
za tople napitke |
100,00kn/1m² - 2 godine |
Interventna jedinica policije,
Mravince |
/
|
2/1m² |
1 za tople napitke,
1 za hladne napitke i snack proizvode |
36,00kn/1m²- 2 godine |
PP Kaštela
Kaštel Sućurac,
Ante Stračevića 17A |
B |
1/1m² |
za tople i hladne napitke te snack proizvode |
40,00kn/1m²- 2 godine |
PP Solin
Solin, Kralja Zvonimira 14 |
A |
1/1m² |
za tople i hladne napitke te snack proizvode |
40,00kn/1m²- 2 godine |
PP Sinj
Sinj, Vrlička 71 |
B |
1/1m² |
za tople i hladne napitke te snack proizvode |
12,68 kn/1m²- 2 godine |
PP Trogir
Trogir, Put Muline 1 |
/ |
1/1m² |
za tople napitke |
100,00kn/1m²- 2 godine |
PP Omiš
Omiš, Četvrt Vrilo 1 |
C |
1/1m² |
za tople napitke |
72,00kn/1m²- 2 godine |
PP Makarska
Makarska, Petra
Krešimira IV br.4 |
/ |
1/1m² |
za tople i hladne napitke te snack proizvode |
134,00kn/1m²- 2 godine |
PP Brač
Supetar, Mladena Vodanovića 25 |
/ |
1/1m² |
za tople i hladne napitke te snack proizvode |
108,00kn/1m²- 2 godine |
PP Hvar
Hvar, Ive Miličića 5 |
D |
1/1m² |
za tople i hladne napitke te snack proizvode |
150,00kn/1m²- 2 godine |
PGP Trilj
Trilj, Vedrine,
Kristine Šušnjare 2 |
B |
1/1m² |
za tople i hladne napitke |
20,00kn/1m²- 2 godine |
PGP Vrgorac
Vrgorac, Hercegovačka 5 |
/ |
1/1m² |
za tople i hladne napitke |
70,00 kn/1m²- 2 godine |
Tranzitni centar
Trilj, Vedrine,
Kristine Šušnjare 4 |
B |
1/1m² |
za tople i hladne napitke te snack proizvode |
20,00kn/1m²- 2 godine |
- Poslovni prostor od 1m² daje se u zakup na određeno vrijeme od dvije godine.
- Početna cijena zakupnine za 1 m² / po aparatu, određena je za svaki objekt pojedinačno pod odgovarajućim rednim brojem sukladno tablici 1.
- Na konačni iznos zakupnine obračunat će se PDV, a režijski troškovi nisu uključeni u visinu zakupnine.
- Pravo na podnošenje ponude imaju sve pravne osobe i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost.
- Osobe koje imaju pravo prednosti sukladno članku 132. Zakona o hrvaskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( “Nar.Nov.” br.121/17) ne mogu ostvariti pravo prednosti dok traje zakup drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj osnovi je ostvaren.
- Najpovoljnija smatrat će se ponuda s najvišom cijenom zakupnine.
- Ponuda za sudjelovanje u javnom natječaju mora sadržavati:
- oznaku poslovnog prostora za koji se podnosi ponuda, sukladno tablici 1,
- ime i prezime ponuditelja, naziv obrta, sjedište/ prebivalište, OIB (za fizičke osobe i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost) ), odnosno naziv trgovačkog društva, sjedište, OIB (za pravne osobe) te adresu elektroničke pošte i broj telefona,
- djelatnost koju će ponuditelj obavljati u poslovnom prostoru za koj podnosi ponudu,
- ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, koji ne smije biti niži od početnog iznosa zakupnine navedenog u tablici 1.,
- broj žiro-računa ponuditelja s naznakom poslovne banke radi povrata uplaćene jamčevine, koja se vraća samo onim ponuditeljima koji nisu izabrani,
- pisanu sulgalsnost ponuditelja kako je izričito suglasan da Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava splitsko-dalmatinska, kao zakupodavac
može koristiti i dalje obrađivati dostavljene podatke u svrhu provedbe postupka javnog prikupljanja ponuda sukladno propisima o zaštiti osobnih podataka te iste objaviti u skladu s odredbama propisa koji uređuju pravno na pristup informacijama.
- Uz ponudu ponuditelj je dužan dostaviti slijedeću dokumentaciju:
- presliku osobne iskaznice (za fizičke osobe i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost),
- presliku izvatka iz registra ( sudskog/obrtnog) ne starijeg od tri mjeseca na dan otvaranja ponuda, a iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj ovlašten obavljati djelatnost koju je naveo u ponudi,
- potvrdu izdanu od strane Ministarstva financija -Porezne uprave o stanju poreznog duga ponuditelja ne stariju od 30 dana na dan otvaranja ponuda u izvorniku, preslici ili elektronskom zapisu,
- dokaz o uplati JAMČEVINE u trostrukom iznosu početnog iznosa mjesečne zakupnine na račun Državnog proračuna HR12 1001 0051 8630 0016 0, model HR63, poziv na broj 9725-20149-22888, isključivo s računa/imena ponuditelja.
- Potvrdu Ministarstva obrane RH odnosno Ministarstva unutarnjih poslova, ne stariju od tri mjeseca na dan otvaranja ponuda, kojim se dokazuje pravo prvenstva iz natječaja te status branitelja, u izvorniku ili preslici, ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( N.N. 121/17),
- Dokaz o srodstvu ili potvrda nadležnog tijela, u izvorniku ili preslici, ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( N.N. 121/17), koje ostvaruju članovi uže i šire obitelji.
- Potvrdu nadležnog ministarstva ne stariju od tri mjeseca na dan otvaranja ponuda , u izvorniku ili preslici, ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( N.N. 121/17), koje ostvaruju braniteljske socijalno-radne zadruge za obavljanje registrirane djelatnosti koje su evidentirane u evidenciji koju vodi nadležno ministarstvo ili koje su korisnice poticaja nadležnog ministarstva,
- Za sve ponuditelje koji se pozivaju na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora, neovisno o osnovi,( članak 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ( N.N. 121/17), izjavu da ne traje zakup drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj je osnovi ostvaren, ovjerenu kod javnog bilježnika.
Sve navedene isprave u ponudi i uz ponudu moraju se obvezno priložiti u obliku kako je to određeno natječajem, a ponuda s cjelokupnom dokumenatcijom mora biti uvezana i numerirana na način da je označen broj stranice i ukupan broj stranica ( npr.1/3,2/3).
- Ponuda za natječaj podnosi se u ZATVORENOJ OMOTNICI neposredno ili preporučenom pošiljkom u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačen redni broj i naziv objekta u kojem se nalazi poslovni prostor za koji se ponuda podnosi s naznakom "PONUDA ZA SUDJELOVANJE U JAVNOM NATJEČAJU-NE OTVARATI", na adresu Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava splitsko-dalmatinska, Split, Trg Hrvatske bratske zajednice 9.
- Rok za podnošenje ponuda je 8 dana od dana objave natječaja na web stranici Policijske uprave splitsko-dalmatinske. Skraćeni sadržaj javnog natječaja bit će objavljen u Slobodnoj Dalmaciji i na oglasnoj ploči Policijske uprave splitsko-dalmatinske.
- Nepravovremene, nepotpune ili ponude podnesene protivno uvjetima natječaja neće se uzeti u razmatranje.
- Pregled poslovnih prostora iz tablice 1. može se izvršiti dana 3,4 i 6.kolovoza 2021.g. od 08:00-14:00 sati, uz prethodnu najavu na broj za obavijesti.
- Otvaranje pristiglih ponuda bit će održano dana 18.kolovoza 2021.g. u 12:00 sati, u sobi 346, III. kat, zgrada PU-SD, Trg Hrvatske bratske zajednice 9.
- O rezultatima izbora ponuditelji će biti izviješteni pismeno.
- Odabrani ponuditelj dužan je najkasnije u roku od 15 dana od dana poziva zakupodavca preuzeti poslovni prostor i sklopiti ugovor o zakupu. Ako isti ne preuzme poslovni prostor ili ne zaključi ugovor o zakupu u određenom roku, smatrat će se da je odustao od zaključenja ugovora, te će se izabrati drugi po redu najpovoljniji natjecatelj.
- Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava splitsko-dalmatinska, Trg Hrvatske bratske zajednice 9, kao zakupodavac, sve do sklapanja ugovora o zakupu, zadržava pravo poništenja javnog natječaja u cijelosti ili djelomično.
- Sve dodatne obavijesti mogu se dobiti na telefonski broj 021/307-575.
Policijska uprava splitsko-dalmatinska
Stranica